Σίγουρα οἱ συνθῆκες παροχῆς ὑπηρεσιῶν ἁπό πλευρᾶς τῶν ἑπαγγελματιῶν τῆς συγκοινωνίας -καί κάθε ἄλλου κοινωνικοῦ ἀγαθοῦ- εἶναι χάλια, οἱ λεπτομερεῖς ἀπόψεις μου γιά τό ζήτημα ἐκτίθενται ἐδῶ. Ἐκτιμῶ πώς ὁ βασιλιᾶς δέν εἶναι ἁπλᾶ γυμνός, ἀλλά ἐγκεφαλικά νεκρός ! Εἶναι ἀποκλειστικά ἀτομικές μου θέσεις καί δέν δεσμεύουν κανένα ἄλλο ἄτομο, ὑποψήφιο ἤ μή.
Ἐκτιμῶ οτι ὑπάρχει σημαντική "χημεία" καί συμβατό "modus operandi" μεταξύ τῶν μελῶν τῆς ἀπερχόμενης Ε.Υ.Α.Ε, ὁπότε τή θεωρῶ μία σύνθεση πού ἀξίζει ἐπανεκλογῆς στό ποσοστό πού θά ἐπαναθέσει ὑποψηφιότητα. Νομίζω ὅτι ὑπῆρξε ἡ καλύτερη έπιτροπή τῆς 20ετίας.
Από τις Άλπεις στον Υπερσιβηρικό Σιδηρόδρομο: 5 Σιδηρόδρομοι που
υποστηρίζουν τις παγκόσμιες εμπορευματικές μεταφορές.
-
Όταν οι θαλάσσιες μεταφορές σταματούν, οι σιδηρόδρομοι καθίστανται η
απαραίτητη εναλλακτική λύση για τη διασφάλιση της συνέχειας της παγκόσμιας
εφοδιαστική...
2 days ago