10/20/13

Ξεσηκωμός – ανυπακοή στους φαύλους γιά νά ξεβρωμίσουμε τίς Αθηναϊκές συγκοινωνίες από τούς αντεργατικούς τσιγαροφύλακες καί απo τά αλλα αποβλητέα «στελέχη»

Η νομιμότητα της εμπορικης εκμεταλλεύσεως του Μετρό ηταν εξ αρχης διάτρητη θεσμικά καί οργανωτικά, αλλά δυστυχως συν τω χρόνω αυτό αντί νά αμβλυνθει οξύνθηκε, μέ τίς δε μνημονιακές αφορμές γιγαντώθηκε ανεξέλεγκτα, ρίχνοντας τήν ποιότητα καί τήν ασφάλεια σέ τεταρτοκοσμικά επίπεδα (γιά νά μήν προσβάλουμε καί τήν Ινδία, πού κατατάσσεται στόν 3ο κόσμο!). Ἡ υποκουλτούρα αυτή μεταδόθηκε καί σέ αλλα συγγενη μεταφορικά μέσα επι¬δεινώνοντας προϋπάρχουσες σέ εκεινα στρεβλώσεις. Η λειτουργία του Μετρό προσιδιάζει πιά μόνο σέ πειραματικό σύστημα υπό τεχνική δοκιμή, απλα αυτή εκτελειται δαπάναις των ιδιων των πειραματόζωων, επιβατων καί προσωπικου! Φυσικά τά κορόιδα πού πληρώνουν υπερτιμημένο τό εισιτήριο αγνοουν τουτο, εξαπατώμενα από τή φτηνιάρικη βιτρίνα της εμφανισιακης γκλαμουριας, πλην ο βασιλεύς ειναι ξεβράκωτος!
Κάτω από τή φατσάδα των κομματικοδίαιτων Δ.Σ. «μιας χρήσεως» δρουν αναξιοκρατικές, κομπλεξικές κλίκες πού κατορθώνουν επί δεκαετίες νά αυτοτροφοδοτουνται διαιωνιζόμενες. Σαφως απαιτειται μία συσπείρωση των εργαζομένων μέ υγιη ταξική καί συγκοινωνιακή κουλτούρα συνεπικουρούμενων από εξωτερικούς αλληλέγγυους ενάντια σέ αυτούς πού αποτελουν τό πρόβλημα.
Οι σαθρές παράγκες στίς συγκοινωνίες, τόσο της οδου Μετσόβου οσο καί της οδου Αθη¬νας πρέπει νἀ αποδομηθουν μέ κάθε μέσο, ηπιο η μη, μέ αξιοποίηση εν μέρει των ελεγκτικων αστικων θεσμων οπου αυτοί σταθουν στό υψος των, αλλιως μέ οξυνση του εργατικου ακτιβι¬σμου καί των κινήσεων αυτοδιαχειρίσεως κόντρα στίς προσταγές των ανάξιων διοικήσεων. Μεταξύ αλλων θά πρέπει νά αναπτυχθει από τά κάτω ενα σκιωδες, virtual οργανόγραμμα των μελλοντικων συγκοινωνιακων δομων πού θά αποκτουν αντικειμενική υπόσταση συν τω χρό¬νω υποκαθιστωντας τίς ανατραπεισες καθεστωτικές αντίστοιχες. Ακρογωνιαιος λίθος των νέων οικοδομημάτων στό χωρο των συγκοινωνιων πρέπει νά ειναι η δημοκρατικότητα στόν εργασιακό χωρο μαζί μέ τήν αξιοκρατία καί τίς υγιεις σιδηροδρομικές παραδόσεις.
 2 σημαντικές κινήσεις θά αποτελέσουν milestones της αρχικά επικοινωνιακης καί αμέσως μετά ακτιβιστικης καμπάνιας, ενα δελτίο τύπου από ομονοουντες αιρετούς εκπροσώπους εργαζομένων καί μία συνέντευξη τύπου /ανοιχτή ημερίδα διαλόγου γιά τά φλέγοντα θέματα ασφάλειας καί λειτουργικότητος, τήν εκνομη πειρατική λειτουργία, τή φθοροποιό εντατικοποίηση κ.λπ. Προς το  επιβατικό κοινό και τά Μ.Μ.Ε. πρέπει να καταστει σαφές μέσα από μία εντατική επικοινωνιακή εκστρατεία ότι η χρόνια κακοδιαχείριση της καταρτίσεως, της υγιεινης και της ασφαλείας πρόκειται νά εχει σαφεις επιπτώσεις στο επίπεδο εξυπηρετήσεως. Ως εργαζόμενοι θα υποχρεωθουμε να περικόψουμε μονομερως οποιεσδήποτε υπηρεσίες παρέχονται από την εταιρεία με ρίσκο λόγω πλημμελους υποστηρίξεως, συγκροτήσεως και στελεχώσεως. Η πολιτική βιτρίνας και συνάμα περικοπων εις βάρος της ασφάλειας και της λειτουργικότητος πού ετηρήθη καθ’ολόκληρο το διάστημα της λειτουργίας μας απαρέκκλιτα θα πρέπει να ξεμπροστιαστει.

Περισσότερα γιά ενα κίνημα εξυγιάνσεως των συγκοινωνιακων επιχειρήσεων

 Rail Spirit