Πρώτη ἀντίδραση γιά τό ἀντισιδηροδρομικό βρωμοσχέδιο: ΝΥΝ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ ΑΓΩΝ!


Τό παρόν ἀναφέρεται στήν ὁλότητα τοῦ ζητήματος, θά ἀναπτυχθεῖ ὁσονούπω ἐξειδίκευση κατά γεωγραφικές περιοχές, παραμένετε συντονισμένοι

Τέλος μιᾶς ἐποχῆς?

Σιδηροδρομόφιλοι συναγωνιστές,
Ὁ μακρόχρονος ψυχρός πόλεμος ἔληξε. Οἱ τελευταῖες προσχηματικές μάσκες ἔπεσαν. Οἱ μύχιες ἐπιδιώξεις ὅλων σχεδόν τῶν μεταπολιτευτικῶν σιδηροδρομικῶν διοικήσεων, τῶν πολιτικῶν ταγῶν τους καί τῶν ἀνίερων χορηγῶν τους ἐκδηλώθηκαν ἐπισημότατα καί κυνικότατα. Ἁπό δῶ καί πέρα κηρύσσεται πόλεμος θερμός, ἀνοικτός καί ἀμείλικτος, πόλεμος κανονικός πού μοιραῖα θά περιλαμβάνει καί σωματική βία. Ὅσο πληρέστερα προετοιμασμένοι γιά τίς συνθῆκες ἀνοικτῆς συγκρούσεως (ὑπενθυμίζω ἐνδεικτικά τήν “Τέχνη τοῦ Πολέμου” τοῦ Σοῦν Τζοῦ), τόσο τό καλύτερο γιά τήν ὐπόθεσή μας.
Σίγουρα ἡ μέρα διαρροῆς τῆς ἐπονείδισττης εἰσηγήσεως ἦταν ἡ χειρότερη μέρα μεταχουντικά γιά κάθε Ἑλλαδίτη συνειδητοποιημένο σιδηροδρομόφιλο, ἀλλά ἐξ ἴσου σίγουρα ἕπονται πολύ χειρότερες ἄν ἐφαρμοσθεῖ.
Δέν μᾶς ἀρέσει ἡ συνομωσιολογία, ἀλλά θεωροῦμε πώς καί ἡ ἐπιτυχέστερη συμπαιγνία οἰκοπεδοφάγων, ἐργολαβικοῦ καί αὐτοκινητιστικοῦ κεφαλαίου θά ὠχριοῦσε μπροστά στό κατάπτυστο ἀνοσιούργημα τῶν ἀρρωστημένων καταστροφέων τῆς ὁδοῦ Χαριλάου Τρικούπη (ὁποία ὕβρις!). Μετά τόν χρόνιο εὐνουχισμό τοῦ σιδηροδρόμου ἐπιχειροῦν πλέον τήν ὀριστική διαγραφή του ἀπό τό Ἑλλαδικό τοπίο.
Σήμερα, στά 30χρονα τοῦ ὀργανωμένου φιλοσιδηροδρομικοῦ κινήματος ἀναπολοῦμε τίς διάφορες φάσεις του, εὐτυχεῖς καί μη, τά ἀποκορυφώματα ἐπιτυχιῶν μας, ἐπαναλειτουργίες γραμμῶν, τήν ἐπανεισαγωγή τοῦ τράμ στή χώρα ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ κατορθώσαμε, τή λειτουργική κατάληψη κλειστῶν γραμμῶν πού ἐπαναλειτουργήσαμε ἐπαναστατικῷ δικαίῳ, καί δηλώνομε:
Η ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΜΕΝΗΣ ΑΠΟΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΠΟΙΗΣΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΗ ΥΠΑΡΞΙΑΚΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΕΠΙΒΙΩΣΕΩΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΖΗΣΟΜΕ ΜΙΑΣ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗΣ ΗΤΤΑΣ. Η ΕΜΕΙΣ, Η ΑΥΤΟΙ!
ΔΕΝ ΘΑ ΦΕΙΣΘΟΥΜΕ ΟΥΔΕΜΙΑΣ ΑΚΡΟΤΗΤΟΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ!

Κεντρικότερο ζήτημα:

Η Κυβέρνηση ἑτοιμάζει τό πιό ἀντιαναπτυξιακό νομοθέτημα, τόν πιό βάναυσο βιασμό του συγκοινωνιακοῦ τοπίου, τό πιό τεταρτοκοσμικό μοντέλο μαύρης χωροταξικῆς ὐπανάπτυξης (πάει περίπατο ἡ κοροϊδία τῆς πράσινης ἀνάπτυξης)
Ὁ ἀποχαρακτηρισμός – ἐξπρές ἑτοίμων σιδηροδρομικῶν ὑποδομῶν καί ἡ μετατροπή τους σέ οἰκόπεδα. Αὐτό εἶναι τό βασικό ζουμί τοῦ βρωμοσχέδιου, τά περισσότερα ἄλλα στοιχεῖα του εἶναι κοινότοπες καί αὐτονόητες φλυαρίες μέ σκοπό ἀποκλειστικά τό “ὀπτικό” του περιτύλιγμα. ΠΡΟΣΟΧΗ, ΑΥΤΗ Η ΟΥΣΙΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΥΓΕΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ. Παπαγαλίζουν ἑλαφρᾷ τῇ καρδίᾳ τρίχες περί ἐξυγίανσης” τοῦ ΟΣΕ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΗΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗΣ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ `30.
Προτοῦ ἀλέκτωρ φωνήσῃ τρίς, επιβεβαιώθηκε ἡ κριτική Α' 6μήνου τῆς συγκοινωνιακῆς πολιτικῆς, ὅτι κατέστη “σημαία” πρός παραπλάνηση ἀφελῶν ἡ ψευδεπίγραφη “ἐξυγίανση” τοῦ ΟΣΕ. Κατ`ἀρχή οὐδόλως θάπρεπε νά ἀποτελεῖ ζητούμενο ἡ ὅποια “ἐξυγίανση” τοῦ ΟΣΕ, ἀλλά ἡ εὐδοκίμηση τοῦ σιδηροδρόμου, καί δεύτερον, οὐδεμία ἐξυγίανση ἐπιφέρει τό παρόν σχέδιο. Ἀντίθετα διατηρεῖ ἐπιμελῶς τή σαπίλα, προσαρμόζει δε καί τσεκουρώνει στήν Προκρούστειο κλίνη τῆς ἐλεεινότητος τοῦ ΟΣΕ τό δυνάμει μέγιστο μέρος τοῦ σιδηροδρομικοῦ δικτύου χρηματοδοτῶντας μέ τή real estate λεία τή συνέχιση τής ΟΣΕτζήδικης κλεπτοκρατίας γιά χρόνια ἀκόμη.
Ἀνειλικρίνεια Ρέππα ὡς τήν ὕστατη στιγμή: το οτι δηθεν δεν πρεπει να απαξιωθουν οι υποδομες γιατι σε 10 -15 χρονια μπορει το τραινο να ειναι το κυριο μεταφορικο μεσο  απεδείχθη στάχτη στά μάτια γιά νά κερδίσει ψήγματα χρόνου, πραγμα πού ὑποτιμᾶ τή νοημοσύνη μας ἐνῷ τό νομοσχέδιο -πού παραδεχόταν ὅτι ἦτο ἥδη ἕτοιμο- ὄχι 15 χρόνια δέν τοῦ δίνει περιθώριο, ἀλλά οὔτε 1 καλά-καλά, προτοῦ τό ὑπαγάγει στά ἀποξηλωτέα καί οἰκοπεδοποιήσιμα. Ψευδόταν ἐγνωσμένα γιά νά μᾶς τό φέρει πισώπλατα μέ συνοπτικές διαδικασίες, ἔχοντας ἥδη μπάσει τούς λεχρίτες φίλους του στούς χώρους τῶν σιδηροδρομικῶν ὑποδομῶν. Δέν κρατιόταν ἥδη ἀπό πρίν, ὅταν ἀποπειράθηκε νά παραδώσει τό ἁμαξοστάσιο & τή διαλογή στήν Πάτρα.
Οἱ σιδηροδρομικοί πόροι ἀφοῦ χαθοῦν εἶναι ἐξαιρετικά δυσαναπλήρωτοι (καί ἐκεῖ ποντάρουν οἱ ἐπιτήδειοι ἐχθροί τους). Δέν περισσεύει οὔτε μέτρο ἀπό “μόρτα”, οὔτε στρέμμα ἀπό σταθμό! Μπορεῖ ἀκόμη καί μιά δῆθεν ἄχρηστη ἔκταση ἐξυπηρετήσεως ἀτμαμαξῶν νά καταστεῖ πολύτιμη γιά φιλοξενία σιδηροδρομικοῦ τουρισμοῦ ἤ πρόσθετων ἐμπορευματικῶν δραστηριοτήτων, ὤστε νά πετάξουμε κάποτε ἔξω ἀπό τίς πόλεις μας τίς νταλίκες!

Ἄλλα ζητήματα

Διαβλητές μεταβιβάσεις τροχαίου ὑλικοῦ καί ἀθέμιτες διαγραφές χρεῶν, ἐπιχειρεῖται νά παρατείνουν ἐπί ἱκανό διάστημα τό μονοπώλιο τῶν ὑπαρχόντων κρατικῶν operators ὥστε νά τορπιλίσουν καί τίς ὅποιες ἀπομένουσες ὑπηρεσίες, ἐνδεχομένως δε καί νά προσδώσουν κάποια φαινομενική ἑλκυστικότητα τῆς φούσκας τῆς ΤραινΟΣΕ (αὐτή δέν προβλέπουμε νά πιάσει) μέ τήν ἐλπίδα νά βρεθοῦν ἀφελεῖς πού θά ἀγοράσουν τίς ἄχρηστες μετοχές της. Οἱ τάσεις τους γιά unfair play φαίνονται καί ἀπό τά ἀδέξια βλαχοκουτοπόνηρα πλευρίσματα διαφόρων (Γάλλων, Κινέζων κ.ἄ) ἀντί γιά ἀμερόληπτη ἀπελευθέρωση τῆς ἀγορᾶς, μπάς καί βάλουν κανένα κοροϊδίστικο χαρτζιλίκι στίς τσέπες.

Τί νά κάνομε

Τά μέτωπα πού πρέπει νά καλυφθοῦν εἶναι πολλά καί ποικίλα. Σέ ἐπίπεδο βουλευτῶν, τοπικῶν ἀρχόντων καί ἐπιμελητηρίων. Ὅποια δημαρχίδια ἐπιχειρήσουν νά ἐπωφεληθοῦν δι`ἀποξηλώσεων πρέπει νά χτυπηθοῦν σά χταπόδια. Ἀκόμη καί ἡ κατάργηση ἤ ἀποδυνάμωση τῆς γραμμῆς τοῦ γείτονα θίγει καί τή δική μας, ἀφοῦ τό network effect πάει περίπατο! Στοιχειώδης συγκοινωνιολογία, ἀλλά ποῦ νά τήν κατανοήσουν οἰ ἀνεπάγγελτες κεφαλές τοῦ ὑπουργείου?
Δέν μποροῦμε νά παραμείνουμε στό ὡς τώρα δουλοπρεπές παρακλητικό ὗφος. Ἀπαιτεῖται αὐστηρότητα καί ἐπιθετικότητα, διακυβεύεται ἡ ἴδια ἡ ὑπόσταση καί οἱ ἀναπτυξιακές προοπτικές. Δέν χρειάζονται ἐφησυχασμοί, ἀλλά καί οἱ ὑπέρμετρες ἀπαισιοδοξίες ἐπιδροῦν καταστροφικά στήν ἠθική δυναμική.

Ακτιβιστικές προτάσεις

Χρειάζεται μία κλιμακούμενη ἔνταση καί δυναμισμός ἀκτιβιστικῶν ἐνεργειῶν

Πολιτικ(αντικ)ες προεκτάσεις

Ἀμφότερα τά κόμματα ἐξουσίας ἀπέδειξαν πέραν πάσης ἀμφιβολίας ὅτι τό καθένα ἀνεβάζει τόν πῆχυ τῆς ἀχρειότητος ψηλότερα ἀπό ὅσο τό κληρονόμησε ἀπό τούς προηγούμενους προωθῶντας τήν ἀνίερη αὐτή ἄμιλλα. Τό ἐπίπεδο χυδαιότητας καί βαναυσότητας τῶν ἐξυπηρετούμενων συμφερόντων ὑπερβαίνουν τοσοῦτον τό Δυτικοευρωπαϊκό σοσιαλδημοκρατικό καί χριστιανοδημοκρατικό μέσο ὅρο, ὥστε ὑποβιβάζουν τά κόμματα αὐτά σέ κοινές συμμορίες. Γιά πόσες ἀκόμη γενιές Καραμανλήδων καί Παπανδρέηδων θά ἀκολουθεῖ ἡ Καραμανλική λεηλασία τήν Παπανδρεϊκή? Ἐκεῖ πού λέγαμε πώς χειρότερος τοῦ Μητσοτάκη δέν ὐπάρχει ἦλθε ὁ Σουφλιᾶς, ἐκεῖ πού νομίζαμε πώς δέν ὐπάρχει χειρότερος τοῦ Σουφλιᾶ ἦλθε ὁ Τσιόκας! Τί ἄλλο ἔχουν νά δοῦν τά μάτια μας? Πιθανότατα τίποτα, οὔτε κἄν σιδηρόδρομο πιά!
Ὀφείλει ὡς ἐκ τούτου τό φιλοσιδηροδρομικό κίνημα νά ἀποβάλει ἀτιμωτικά ὅσα μέλη του τυχόν συμμετέχουν στά 2 κόμματα. ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΚΑΤΟΧΙΚΟ “ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ” ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ, ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΧΛΩΡΟ ΚΛΑΡΙ!
Νά ἐκμεταλλευθοῦμε καί τήν παραμικρή ῥωγμή συγκοιωνιακῶν πεποιθήσεων μεταξύ στελεχῶν τῶν κομμάτων ἐνσπείροντας διχόνοια μεταξύ τους.
Ἡ Ἑλλαδική κοινωνία ἀποδεικνύεται ἐξαιρετικά καθυστερημένη, ἡ ἀδράνειά της ἀπέχει παρασάγγας ἀπό δυναμική διεκδικήσεως Εὐρωπαϊκοῦ κεκτημένου ἤ κοινωνικῆς δικαιοσύνης σοσιαλιστικοῦ ἐπιπέδου, μετά βίας ἴσως δικαιολογεῖται νά προσδοκᾶται μία διεκδίκηση στοιχειώδους ἀστικῆς νομιμοφάνειας τύπου Γαλλικῆς ἐπαναστάσεως. Ἄς θέσομε ὡς μίνιμουμ στόχο τό πάγωμα ὁποιασδήποτε ἀνεπανόρθωτης εξελίξεως πρίν τήν ἀπάιτηση πλήρους ἐναρμονίσεως μέ τό Εὐρωπαϊκό σιδηροδρομικό κεκτημένο




Η ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΒΡΩΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ, ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΘΑΙΡΕΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΦΘΟΥΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΕΩΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ

Ποιά πράσινη ἀνάπτυξη, ρέ ἀναίσχυντοι?

ΕΞΩ ΟΙ ΚΑΚΟΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΧΘΡΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ!
ΟΡΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΙΤΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΑΦΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΤΩΜΑ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ!
ΕΔΩ ΔΙΑΚΥΒΕΥΕΤΑΙ ΤΟ ΑΝ Η ΧΩΡΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΧΩΡΑ, Η ΑΝ ΘΑ ΕΚΦΥΛΙΣΤΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΗΔΕΣ ΜΟΡΦΩΜΑ – ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΙΔΟΥΣ, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΒΗΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΗΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΑ ΤΗΣ ΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ!

Μαχητικές φιλοσιδηροδρομικές συσπειρώσεις παντου!