Σαφως η κατασκευή & βελτίωση αυτοκινητοδρόμων ειναι αδιέξοδη, η ιδιωτική αυτοκίνηση καταβροχθίζει αδηφάγα κάθε πρόσθετη κυκλοφοριακή ικανότητα πού της παρέχεται. Η Αττική Oδός συγκαταλέγεται στά τερατώδη οράματα αμερικανοτραφων πολεοδόμων & συγκοινωνιολόγων, οπως καί τό Αεροδρόμιο Σπάτων, τό Συγκοινωνιακό Κέντρο Μενιδίου, οι ψευδοπροαστιακοί σιδηροδρομικοί σταθμοί στό πέρα πουθενά, τό ανάρμοστο γιά τή Θεσ/νίκη υπόγειο μετρό, η ζεύξη Ρίου-Αντιρρίου χωρίς σιδηρόδρομο, οι ληστρικοί συντελεστές δομήσεως, οι απάνθρωποι γιά πεζούς καί χρηστες δημοσίων συγκοινωνιων ανισόπεδοι κόμβοι, η αφιλόξενη ερημος από beton καί γυαλί καί αλλοι τέτοιοι νεοταξικοί εφιάλτες. Δυστυχως υλοποιήσαν πολλούς από αυτούς (μέ πλειστες οσες κακοτεχνίες) τη συνενοχη των αστων πολιτικάντηδων υπό τή Δαμόκλειο σπάθη της εξ ισου απορριπτέας Ολυμπιάδας.
Στον αντίποδα προτείνονται ηπια συγκοινωνιακά εργα στό πνευμα της βιώσιμης & αειφόρου αναπτύξεως.
Συντάξεις: Πώς υπολογίζονται οι αυξήσεις για 671.586 συνταξιούχους με
προσωπική διαφορά [πίνακες]
-
Αυξήσεις από το 2026 και κάθε χρόνο στην εθνική και την ανταποδοτική
σύνταξη θα λαμβάνουν 671.586 συνταξιούχοι που έχουν μείνει με υπόλοιπο
προσωπικής διαφ...
5 hours ago
No comments:
Post a Comment