Βεβαίως εἴχαμε "προεόρτια", τήν ἄλλη ὑποκριτική καί κακοστημένη φιέστα στά 20χρονα τῆς ἐπανεμφανίσεως τοῦ τράμ στήν Ἀθήνα. Ὅπου συναγελάσθηκαν διάφοροι βρωμιαραῖοι τῆς κυβέρνησης τῆς ἀγυρτείας μέ προεξάρχοντα τόν κατάπτυστο "Θεσσαλονικάρχη", πού δήλωσε ἐξυπνακίστικα καί "αἱρετικός", τρομάρα του! Γιἀ τέτοιους -καί μόνο- "αἱρετικούς" δέν θά ἤταν ἄσχημη μιά "Ἱερά Ἐξέταση"!
Ἐν τῶ μεταξύ, εἶναι τέτοια ἡ κακία τους καί ἡ ἐσχατοψυχιά τους, πού ἀπέκλεισαν ὄχι μόνο τήν παρουσία αὐτῶν πού ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ἐπανέφεραν τά τράμ στήν Ἀθήνα, ἀλλά καί τήν παραμικρή ἀναφορά σέ αὐτούς! Λές καί τό τράμ ἐπαναφυτεύτηκε ἀπό μόνο του! Ὁ Βερελῆς βεβαίως δέν ἦταν πολύ καλύτερου ἤθους καἰ φυράματος ἀπό δαύτους, ἀλλά τοὐλάχιστον συνέβαλε σέ δημιουργία, ὄχι σέ καταστροφές. Ἡ καίρια κίνηση Βερελῆ νά ἀνατεθεῖ ἡ ὑλοποίηση τοῦ τράμ σέ θυγατρική τῆς ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, καθώς καί ἄλλες ἀντίστοιχες ἐπεμβάσεις του διέσωσαν σέ μεγάλο βαθμό στό παρά 1 τίς Ὀλυμπιακές Συγκοινωνίες. Ὅπως θετικά πρέπει νά προσμετρηθοῦν οἱ πρωτοβουλίες του γιά τά μετρικοῦ εὕρους δίκτυα, πού πρός τό παρόν σαπίζουν κάτω ἀπό τή μπότα καθαρμάτων.
Δέν άρκεῖ μία ¨Ημερα Χωρις Αυτοκινητο¨ χρειαζόμαστε μιά δεκαετία χωρίς Ταχιάους, Σουφλιάδες καί τούς ὁμοίους τους!
Φαρισαῖοι τῆς αἰσχίστης ὑποστάθμης, άφῆστε τά συγκοινωνιακά πανηγύρια γιά τίς χῶρες πού διαθέτουν πραγματική συγκοινωνία!
Ιστορίες: Ο Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός Θεσσαλονίκης
-
Η ημέρα των εγκαινίων του νέου σιδηροδρομικού σταθμού ήταν η 4η Φεβρουαρίου
1962. Σήμερα απαιτείται ανάπλαση των εγκαταστάσεων του κάποτε πρωτοποριακού
έργ...
2 hours ago